Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Noam Čomski: Brisel diktira kolaps evropske demokratije

Komentari (26) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 06 februar 2014 22:19
nin,hm
A kad ne bi bilo Unije ovakve kakva jeste(bez detaljisanja)ili Amerike(u istom tonu),ne bi ni znali za jednog od najvećih inteklektualaca i živih genija.
Konkretno ne bi ni znali za intervju u nin-u.
Svet bi u sva tri slučaja bio poprilično dosadno mesto za boravak,a ovaj pomenuti nedeljnik bi možda bio sportski žurnal.
Preporuke:
9
89
2 četvrtak, 06 februar 2014 22:24
fristajlo
kako navodi NIN, anarhistički intelektualac

E, ako je švapski NIN rekao da je anarhista, onda mora da jeste...
Čim neko zucne na zapadne vrednosti- prilepi mu nešto- to je osnovni zadatak medija danas...
Mada- dobro je prošao; obično ti zalepe da si fašista, ili, još gore- komunista...
Preporuke:
138
2
3 četvrtak, 06 februar 2014 22:34
Deda jedan
Tuđa iskrica svetlosti u srcu srpske tame.
Preporuke:
97
1
4 četvrtak, 06 februar 2014 22:42
Zoran Đorđević
Čomski je ocenio da politika danas služi za bogaćenje bankara.
Tako je oduvek, ne samo danas.
I nije nam rekao ništa novo.
Preporuke:
94
2
5 četvrtak, 06 februar 2014 23:19
Zanimljivo
Baš zanimljivo kako Noam sve ovo zna. Otkrio nam je toplu vodu. Bravo anarhisto! Samo nastavi, a NIN će da prenosi.
Preporuke:
18
64
6 petak, 07 februar 2014 00:06
thinking maize@ Zoran Đorđević
Citiraste Čomskog "... ocenio da politika danas služi za bogaćenje bankara.", pa dodaste: "Tako je oduvek, ne samo danas. I nije nam rekao ništa novo.", pri čemu STROGO GOVOREĆI NISTE u PRAVU! POLITIKA SLUŽI za BOGAĆENjE BANKARA tek od vremena bitke kod Vaterloa 1815, kad je predak ONIH Rotšilda stekao NEPOJAMNO BOGASTVO na Londonskoj berzi MANIPULIŠUĆI vestima o ishodu te bitke i tako STAVLjAJUĆI pod NjEGOVU KONTROLU finansije usled Napoleonovskih ratova BANKROTIRANE Engleske! Sledeći VELIKI "potez" "Masters of Univerce", tj. "bankstera", vođenih DVEMA PORODICAMA (Rotšildi i Rokfeleri), desio se NEIZBOROM Tedija Ruzvelta i dovođenjem NjIHOVOG čoveka Vudroa Vilsona na mesto President of United States of Amerika! Taj im je ODRADIO 3 VAŽNA POSLA: 1) PRIVATIZOVAO Fed; 2) uveo Ameriku u SVETSKE POSLOVE uvevši je u Veliki Rat; 3) "importovao" u CARSKU Rusiju KLASIČNOG TERORISTU i IZDAJNIKA, Lava Davidoviča Bronštajna, zovomoga TROCKI! Ostalo znate, ali kako reče Paja Patak: "EASY COME, EASY GO"!
Preporuke:
80
3
7 petak, 07 februar 2014 00:10
Betelgeuse
Ne budite lenji i pogledajte ovaj link, koji će objasniti suštinu EU fašizma:

http://www.youtube.com/watch?v=1ynIDmUAvRA
Preporuke:
34
1
8 petak, 07 februar 2014 09:02
otimačina & pljačka
Zanimljiva je ova fleksibilna kamata. Čovek mi kaže kako je vraćao kredit po kamati od 8,1 prva dva meseca, da bi kamata nakon toga skočila na 13,5 sve do zadnjeg meseca kada je vraćena na 8,1.
Preporuke:
29
0
9 petak, 07 februar 2014 10:57
Beograđanin
U suštini, Čomski reinterpetira staru Marksovu teoriju. Kapital je tiranin po definiciji. Marks je to nazivao: 'kurjačka glad kapitala za profitom'. Nije ništa drugo u pitanju. Danas su to banke, juče je bio vojnindustrijski kompleks, prekjuče imperijalizam kao proširenje tržišta... ali uvek i sam kapital. Ništ lično i ništa nacionalno. Bogati nmaju naciju.

Inače, baš zanimljivo kako NIN stavlja epitet 'anarhistički intelektualac', za jednog od naučih velikana i jednog od najvećih boraca za ljudska prava u savremeno doba. Čuj ti njih: 'anarhični', nisu mogli ništa bolje da smisle da ga kako god znaju i umeju diskvalifikuju.
Preporuke:
48
2
10 petak, 07 februar 2014 14:28
b aca
al` `poduprt` ("Brisel") od nemačkih `štiftunga` koji plaćaju `mozgove` ?!
Preporuke:
22
0
11 petak, 07 februar 2014 14:58
Vera Sobat, Vojvodjanka, Srpkinja
BRAVOoooo g-dine NOAM COMSKI, 100% STE u PRAVU !!!!
Preporuke:
31
0
12 petak, 07 februar 2014 15:36
etiketa
Prvi put čujem, a nisam mlad, da je Čomski anarhista! On je situirani intelektualac koji nikada nikakve veze nije imao s anarhizmom, ni teorijski, ni praktično, ni u ličnom životu.
Kakva glupost!
Preporuke:
51
2
13 petak, 07 februar 2014 18:09
Stanić Milan
Nadovezujući se na misao gosp.thinking - maize moramo se podsetiti odakle potiče finansijski kapital i koja je njegova funkcija?Visoko"sveštenstvo" finansijskog tržišta tvrde, da se finansijski kapital može odeliti od proizvodnog procesa ulazeći u finansijsko nebo i da tamo može beskrajno stvarati novac kao ekvivalent opšte vrednosti.Da li je to moguće ili postoje neke granice?Vrednost dionica može samo rasti i profit se može ostvarivati transkacijama sve dok postoji dotok kapitala na tržište.U koliko kapital raste iznad svoje vrednosti,on automatski smanjuje proizvodni kapital i u određenom vremenu on će se konfontirati sa činjenicom da se višak vrednosti izvlači direktno iz radničke klase.Rast dionica iznad njihove vrednosti nije ništa drugo nego uzimanja "predujma"od robnog kapitala.
Preporuke:
20
0
14 petak, 07 februar 2014 19:37
Deprimirani srpski rodoljub
I...sve nam je to poznato.
Ponavljam pitanje...i sta sada?
Srbija je vec uveliko osakacena i propala ode CG ode Kosmet tj dadosmo KiM ni za sta evrofanaticne partije vedre i oblace krnjom imbecilizovanom anacionalnom Srbijom rodoljubi nisu bre u stanju da se dogovore oko jedne pisljive koalicije (da barem udju u parlament pa posle neka se dele na 100 poslanickih klubova sto se mene tice) mladi jedva cekaju da po zavrsetku fakulteta (uglavnom prirodnjaci) zbrisu iz ove zemlje i tako dalje i tome slicno.Dzaba su nama konstatacije svetskih intelektualaca u vezi EU.Mi propadamo pa propadamo nezaustavljivo.
Preporuke:
20
0
15 petak, 07 februar 2014 20:04
MR
Živim u Americi već više od pola veka i imam bogato iskustvo o društvenim odnosima u zemlji. Evo šta su meni neki biznismeni govorili. "Zašto da ja uplaćujem deo penzione premije za moje radnike? To nije moj problem, to je njihov problem". A ja im kažem: "Tako su biznismeni govorili i u carskoj Rusji, pa dođe Lenjin sa boljševicima i sve ih izbaci na ulicu. Tako bi to bilo i sa vama". Svi su ćutali kao kurve.
Preporuke:
24
0
16 petak, 07 februar 2014 20:48
Danilo
A,kad je to u Evropi bilo demokratije,g-dine Comski.Mozda na papiru,ali u stvarnosti,nikada.

Znamo za vijekovnu imperijalisticku "demokratiju",pljackanje svijeta,ili je,mozda,bilo demokratije za vrijeme njemackih divljackih pohoda na nevini svijet,a ne zaboravimo da je ta Njemacka i tada bila "demokratska" i da je Hitler izabran na "demoktarskim" izborima.
Ili,u novijoj demokratiji,kad su EU i SAD vrsile agresiju nad Srbima,Irakom,Libijom,Avganistanom,Egiptom,Tunisom,sve su to EU i SAD "demokratske" akcije.

Dobro sam upoznao zapadnu demokratiju,ona je dvostruka i dijeli se na domacu i inostranu.U demokratiji za domacu upotrebu sve fino funkcionise,a u demokratiji za stranu upotrebu,sve je dozvoljeno sto je u interesu pljackaske politike i sve ono sto nije dozvoljeno u domacoj demokratiji,dakle,to je demokratija dvostrukih arsina,a to je gore nego da je nema nikako.
Preporuke:
12
0
17 petak, 07 februar 2014 20:57
M. O.
Čoveku se samo čini da sve zna. Ali ne zna. Skromnosti treba više. Ni Čomski ne zna sve, ali on bar vidi korektno neke pojave koje se negde pri kraju lanca pojavljuju kao rezultati tajanstvenijih stvari koje su negde u samoj suštini kapitalizma. Najveća vrednost Čomskog jeste u njegovoj odlučnosti da KAŽE ono što misli. O NIN neću ovde da pričam...Višak vrednosti već je izvučen iz radničke klase. Kapitalizam je savršeno besmislen sistem jer on vodi propasti ako bi se nastavio kao takav. Zato će on sam sebe ukočiti. To što se nekome čini drugačije jeste posledica dve stvari: 1) Nerazumevanja stvari od strane običnog čoveka; i 2) Kapitalističke REKLAME.Bankari su samo jedna među više niša ili klika za izsisavanje radnog dobra, odnosno novca, iz radnog čoveka.
Preporuke:
11
1
18 petak, 07 februar 2014 21:59
MIRKO
EVROPSKU UNIJU CE SAHRANITI MNOGOBROJNA PARAZITSKA BIROKRATIJA.
Preporuke:
9
0
19 petak, 07 februar 2014 22:40
G.S
Umesto klasičnog komentara:

„Došao sam do zastrašujućreg zaključka da sam ja element koji odlučuje.Moj personalni prilaz koji stvara klimu za donošenje odluke.,a moje dnevno raspoloženje „vremenske uslove“.Ja imam strahovitu snagu da BIRAM da li će mi život biti mizeran ili radostan.Ja mogu da budem alat za torturu ili instrument za inspiraciju,ja mogu da ponižavam ili da ugađam,povređujem ili lečim.U svim situacijama,moj odgovor odlučuje da li se kriza pojačava ili slabi,da li je neko čovek ili nečovek.Ako ljude tretiramo kako zaslužuju,činimo ih još gorima.Ako ih tretiramo prema tome kakvi treba da budu,mi im pomažemo da postanu ono za šta su sposobni.“(Gete)
Preporuke:
10
0
20 petak, 07 februar 2014 23:19
Neotudjivi seseljevac
Naslucivao sam da NIN i dalje izlazi, ali mi ni na kraj pameti nije bilo da ga neko jos cita (osim po sluzbenoj duznosti). Raspitivao sam se kako bi se NIN-u mogla zabraniti Nagrada za Roman godine, jer nije ljudski dovoditi dobre pisce sa tim listom u vezu, i rekose mi da je to pravno nizvodljivo. Mozda bi bilo izvodljivo da se paralelno uvede i Nagrada Starog NIN-a za Roman godine? Ima jos starih ninovaca, na primer Milivoje Glisic, koji bi kao grupa gradjana mogli ovaj izbor da povere grupi znacajnih kriticara. Sto se Nomskog tice, on je samo jedan od brojnih sigurnosnih ventila. Ispricas ljudima ono sto su jos slovoslagaci, mlekadjije, kondukteri, saraci i pripadnici drugih izumrlih zanimanja vec odavno znali. Skromne duse se obraduju. "Eto, vidis da sam u pravu! I Noam to kaze!" I gotova prica. Nema nista da prekipi, da eksplodira, ni traga nekakvoj akciji. I - vozi Misko!
Preporuke:
11
1
21 petak, 07 februar 2014 23:56
G.S
@Neotudjivi seseljevac

"U pravu ste kada mislite da možete.
U pravu ste i kada mislite da ne možete." Henri Ford

Miška ima ko da vozi,budite bez brige.
Preporuke:
2
0
22 petak, 07 februar 2014 23:57
Aleksandar
Auh, trli deda lan. I opet otkriva toplu vodu, a usput i rupu na saksiji.
Preporuke:
4
5
23 subota, 08 februar 2014 00:08
Turas
Ne mogu da verujem da ova kasna ali tačna informacija Čomskog ima anarhističku ocenu ovog intelektualca .Kasna je , jer mahom svi znamo o moći- i ko iza nje stoji- u novom svetskom poretku .Svi znamo za pretaču prekrajača sveta, Bilderberg grupu.Svi znamo pa čak i osećamo na svojoj koži da Veliki Brat postavlja vlade po celom svetu.Moja malenkost mi ne dozvoljava da pomenem i Rusiju.Ali uticaj je neminovan .Dakle Čomski nije rekao nešto novo i čudno da bi ga smatrali anarhistom što se tiče njegovih komentara.Zato bi ga pre smatrao prethodnikom ili najavljivačem(ne prognozerom)dolazećih svetskih privrednih i finansiskih turbulencija.
Preporuke:
5
0
24 subota, 08 februar 2014 05:41
Bob
Priča ono što svi znamo?

Dobro, navedite mi još nekog američkog intelektualca koji priča ovakve stvari? I to ne bilo kakvog, nego br.1, svetskog prvaka u svojoj oblasti.

Nema!
Preporuke:
2
2
25 subota, 08 februar 2014 12:12
Srđa @ thinking maize
PRIVATIZOVAO Fed


Nije postojala centralna banka u SAD do 1913. godine a centralna banka je fundament za bankStere te

Ono što je danas važno jeste količina novca koja se sliva u džepove famoznih bankara da bi ih obogatila, što nam govori da politika sada već uveliko služi za bogaćenje bankara. To je postalo najveća vrednost, dok ono što se dešava normalnim ljudima nema nikakvu važnost.


od trenutka kada se uzpostavlja centralni monetarni sistem počinje da važi i to do trenutka kada

Sve vlade u Evropi, nezavisno od političkog opredeljenja, slede istu politiku, o kojoj odlučuju grupe neizabranih birokrata, rukovodilaca i industrijskih grupacija u Briselu, a koja ide ka uništenju demokratije


postane neodrživo.
Preporuke:
0
0
26 subota, 08 februar 2014 13:35
Jasna*
Da biznis nikada nije bio u ljubavi sa socijalnim ugovorom potvrdjuju i nasi postoktobarski kapitalisticki"eksperti" i njihova zakonska resenja,a sada imamo najnovijeg Radulovica cija zakonska "resenja" podrzavaju i belosvetski "poslodavci" kako im tepaju u srbijanskim medijima.
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner